Vásárlói értékelések

A megrendelt terméket kaptam, a jelölt tulajdonságokkal, nem ért kellmetlen meglepetés. A szállítás is gyors és pontos volt. Csak így tovább!!!
Mező Szabolcs, 2017-12-19
Mivue 65LM típusú készüléket vásároltunk, ami a frissítés után nem tudja betölteni a térképet, az intelligens visszaállítás lefagy, szervíz lett belőle, azóta várjuk a fejleményeket. A bolttal minden rendben volt a rendeléskor.
Anonim vásárló, 2017-12-18
9,9/10. Pici hiányérzet: rendeltem volna memória kártyát is a menetrögzítő kamerához, de ezt nem tudtam megtenni (" Nincs árucikk a kategóriában ").
Boros Gábor, 2017-12-15
T.Cím, a megrendelt termékeket rendben megkaptam. A megadott MIO service oldalon azonban ezeket nem lehet regisztrálni, mert a listában a MiVue 792 WIFI pro és a MiVue A20 nem szerepel. Két levelet írtam a szervíznek, de egyikre sem válaszoltak. Ennél többet vártam a MIO gyártótól-tól, nem csak azt, hogy eladja a terméket. Üdvözlettel Mester János
Mester János, 2017-12-06
Minden megfelelően megtörtént.
Szabó Zoltán, 2017-11-13
Maximálisan elégedett vagyok. A rendelés, árú megérkezése gyors volt. A felmerült reklamációt, nagyon gyorsan, és nagyon korrekt módon rendezték.
Reményi Róbert, 2017-10-17
maximálisan elégedett vagyok
Anonim vásárló, 2017-08-02
Teljesen elégedett vagyok. Gyorsan megérkezett a megrendelt termék.A visszajelzés,kommunikáció is príma volt.
Szekszárdi Zoltánné, 2017-07-28
Tisztelt Mioshop! A vásárlással teljesen elégedett. vagyok az áruval viszont nem! Sajnos nem erre számítottam! Úgy gondoltam, hogy állandó pulzusszám mérésre képes az óra ahogy majd mindegyik így nem fordítottam kellő figyelmet a leírás gondos elolvasására! Futás közben használtam az előző fitnes óráim és arra számítottam, hogy ez is képes a pillanatnyi pulzusszám kijelzésre! Nem tudom van-e lehetőség még a visszaküldésre? Még egy bizonyos árcsökkentés e is belemennék hisz már volt használva az óra! Várom válaszuk. Tisztelettel Galambosi Lajos
Galambosi Lajos, 2017-06-19
Még a szoftver is megfelelő!
Juhász Attila, 2017-06-19
Tisztelt Címzett! Összeségében elégedett vagyok a vásárlással, és a készülékkel is. Egy megjegyzésem van, nem kaptam a készülékhez hálózati töltőt, csak a szivargyújtós töltőt. Az üzembehelyezési leírás szerint 12 órát kell tölteni, sajnos nincs hozzá 230 V - töltő. Üdvözlettel Áipli Zsigmond Thermocalor Bt. mobil: +36-20-9415-494
Áipli Zsigmond, 2017-05-30
A webshopos vásárlás rendben volt, de az átvételi ponttal voltak problémák. Az ígért 2-3 nap helyett 1 hét után kaptam meg az árut, miután a webshoppal egyeztettem, hogy a termék már régen az átvételi ponton van, csak a bolt nem értesített erről.
Anonim vásárló, 2017-05-09
Sajnálatos módon az órához nem kaptunk magyar nyelvű leírást !Így komolyabban használni sem tudjuk! A hatályos jogszabály előírja ,hogy külföldi terméket csak is magyar nyelvű használati útmutatóval lehet forgalmazni.
Mészáros Attila, 2017-04-20
Minden rendben ment.
Herlicska Zsolt, 2017-04-11
Korrekt, gyors, pontos.
Anonim vásárló, 2017-04-04
Többet vártam a készüléktől,a hangja nagyon gagyi,"Eszter is és a "Magyar- Nő "is .Esztert nem értem mit mond ,a Magyar nő se jobb. Ismerősöm is meghallotta és nagyon viccesnek találta,hogy 2017-ben ilyen terméket mernek forgalmazni!Mondjuk nem tudom,hogy a hang változtatható e!
Gáspár Ottó, 2017-03-28
Az elvárásoknak megfelelő volt minden
Lukács Péter, 2017-03-28
A termék gyorsan, pontosan, sértetlenül (egy kis ajándékkal kiegészítve) megérkezett. Mindenkinek ajánlati tudom vásárlás szempontjából a Mioshoppot!
Polyák Zoltán, 2017-03-02
Nagyon elégedett vagyok a Mio MiVue C320 HD AUTÓS MENETRÖGZITŐ KAMERÁ-val. Ár-érték arány kiváló. Nyomatékosabban felhívhatnák a figyelmet, hogy ebben az árban nincs micro sd kártya, és nélküle a kamera nem használható!
Anonim vásárló, 2017-03-02
Maximálisan elégedett vagyok, nagyon gyors a kiszolgálás, és nagyon segítőkészek a kollégák.Ha bármit is veszek csak is önökön keresztül. Üdv: Kovács Csaba
Kovács Csaba, 2017-02-07